piątek, 31 stycznia 2014

08. Keep your eyes open... ~ikony

Dzień dobry! ;) Jeszcze pół roku temu myślałam, że jak mniej więcej ogarnę css'y, to będę częściej pisać posty i wstawiać dodatki, ale niestety tak się nie dzieje. Kiedyś, jak jeszcze blog był na onecie, pisałam notki co tydzień, bez przerwy coś gryzmoliłam przy photoshopie... A teraz, też co tydzień, ale wchodzę na grafikerka. No niestety. Czasu wolnego nie mam jakoś zbyt wiele, a jak już mam, to zwykle poświęcam go na coś innego niż photoshop, co nie oznacza, że z grafiki komputerowej zrezygnuję. Co to to na pewno nie. :) Ale ferie właściwie już mi się zaczynają i nareszcie mój mózg będzie mógł od nauki nieco odpocząć. Zamierzam w miarę aktywnie wykorzystać ten wolny czas i planować, co mam zrobić, żeby cokolwiek zrobić, a nie leniuchować. :p

 




Który zestaw najlepszy? Jak dla mnie trzy pierwsze mogę być, ale ostatni chyba mi nie wyszedł. :P Dzisiaj nie przyjmuję zamówień. Żeby pisać notki częściej muszę ten czas poświęcić na robienie bieżących dodatków. :)

14 komentarzy:

  1. Jak dla mnie wszystkie są świetne! Jeżeli miałabym wybrać najlepsze, to chyba byłby to drugi zestaw. c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się 2 zestaw :) // viells

    OdpowiedzUsuń
  3. Też właśnie nie mam czasu, i coś tam próbuję w ciągu tych ferii coś nadgonić, ale coś się mi to nie udaje...
    Drugi zestaw najlepszy, jednak reszta też jest bardzo ładna :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne icony *.* zakochałam się w pierwszym i ostatnim rzędzie :) Zapraszam do mnie na notke z Gomez ;* // amazey

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowy Post na www.DuskaB.blospot.com zapraszam :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowa notka na www.DuskaB.blogspot.com :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. NN na www.DuskaB.blogspot.com :DD

    OdpowiedzUsuń
  8. NN na www.DuskaB.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. NN na www.DuskaB.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  10. cocktail.

    Chciałabym zamówić szablon z :
    - Niall Horan
    - Justin Bieber
    Chciałabym aby był on troszeczkę ciemniejszy.
    Mój blog -http://mystory23love.blogspot.com/
    Jeżeli mozesz poinformuj mnie czy wykonasz szablon.

    OdpowiedzUsuń
  11. NN na www.DuskaB.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chetnie do Ciebie jeszcze zajrze, pragne wsprowadzic jakies zmiany na blogu....
    zapraszam na konkurs i pozdrawiam!

    http://lenasplanetblog.blogspot.de/2014/04/urodzinowe-rozdanie-lenas-planet-1404.html

    lenka

    OdpowiedzUsuń