czwartek, 1 sierpnia 2013

01. I won't forget her... ~ sesje modelek

Witajcie na nowym-starym blogu! Grafikerek to kontynuacja mojego ponad 4,5 letniego bloga na Onecie www.Grafiker.blog.onet.pl. Postanowiłam jednak przenieść się na Blogspota, ponieważ jest tu o wiele więcej przydatnych funkcji. Mam nadzieję, że miło mnie przyjmiecie. Na tej platformie mam również jeszcze jednego bloga, na którego zapraszam {klik}. Istnieje on już od ponad roku, jednak poświęcony jest moim zupełnie odmiennym hobby i jego wygląd graficzny szczególnie nie powala, wybaczcie. Na razie w dalszym ciągu rozgryzam CSS. Coś tam już kumam, więc jakbyście mieli jakieś pytania dotyczące tegoż właśnie tematu - chętnie służę pomocą! Znaleźć tu będzie można, tak jak na starym Grafikerze, grafikę, którą tworzę na Photoshopie, różniste dodatki typu tekstury, patterny, sesje, moje refleksje, pamiętnik, tutoriale... Tak więc zachęcam do obserwowania! Dla pierwszego obserwatora/obserwatorki wykonam banner! ;)

A dziś pierwsza porcja sesji modelek. Częstujcie się!




Mam nadzieję, że okażą się przydatne. W razie pobrania, poinformuj mnie, będzie mi miło :) Znacie jakieś ciekawe kody CSS?

6 komentarzy:

  1. Mi modelki nie w ząb, ale czekam na tutoriale, bo zaczynam wgłębianie się w kody CSS i html. ;)
    Pewnie się do ciebie odezwę, bo będzie mi potrzebny ktoś do stworzenia baneru do nowego wyglądu bloga, no ale chwilowo jeszcze nic nie jest pewne.
    CSS znam dwa. Na zaokrąglony obrazek przy "o mnie" oraz ramkę wokół komentarzy. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno będę zaglądała, już obserwuję. : )
    Sama kiedyś zajmowałam się grafiką, a raczej próbowałam. Ale nie wychodziło mi to tak świetnie jak tobie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za komentarz Zastanawiam się nad zrobieniem tutoriale i użyje modelek z drugiej paczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, przez przypadek tu zaglądnęłam,ale nie żałuję,bo zapowiada się naprawdę ciekawie. :))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    Obserwuję.
    http://fryzury-natalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za komentarz! Trzymam kciuki za ciąg dalszy bloga ;*

    OdpowiedzUsuń