czwartek, 8 sierpnia 2013

02. Take me to a place called paradise... ~ nagłówki

Hej! U mnie dzisiaj pogoda niesamowita! Upał, takie piękne słoneczko świeci, że chce się tylko wyjść na dwór, poopalać, popluskać w basenie (którego nie mam) lub pojeździć na rowerze. Ja zdecydowałam się na to ostatnie. Wybrałam się rowerem do miasta, pokupowałam półfabrykaty w stacjonarnym sklepie (efekty będzie można oglądać na moim drugim blogu {klik}) oraz zielony organizer :) Tak się z siostrą najeździłyśmy, że przejechałyśmy w sumie coś około 35km i to tak bez przesady. Jak już dojeżdżałyśmy do domu, strasznie bolały nas kolana i tak jest do teraz. Ale przynajmniej miło i aktywnie spędziłyśmy czas no i się ładnie, równomiernie opaliłyśmy :)
Zacznę może jeszcze raz, bo notka ta miała zostać opublikowana w zeszły piątek i tak w końcu wyszło, że opublikowana nie została. Tak więc:
Hej! Właśnie dziś w nocy wróciłam z wyjazdu w góry. Mimo, że nie spędziłam tam zbyt wiele czasu, to i tak świetnie się bawiłam. Kąpałam się kilka razy w rzece i raz odwiedziłam aquapark i chyba tylko dlatego udało mi się jako tako znieść upały. Ponadto po raz pierwszy w życiu, wybrałam się nad Morskie Oko, gdzie z każdą przebytą górką, robiło się coraz chłodniej, więc gorąc nie był aż tak odczuwalny. Wrażenia są niezapomniane, krajobraz cudowny, tak więc jak najbardziej polecam każdemu, kto jeszcze nie był, wybrać się właśnie w to miejsce. My z rodzinką, postanowiliśmy także odwiedzić tego samego dnia Czarny Staw. Droga do niego zdecydowanie cięższa, ale zapewniam, że było warto ;)

Nagłówki:
Wystarczy kliknąć, aby powiększyć. Jeżeli którykolwiek pobierasz, napisz w komentarzu :)





Zamówienie dla Glatt:
Zostało złożone jeszcze na starym Grafikerze, mam nadzieję, że się spodoba :)



Bazy do ikon:
ilość: 91
Przeniosłam go ze starego Grafiker'a. Postanowiłam, że będę w ten sposób przeklejać dodatki, które kiedyś stworzyłam i wrzucać je do notek tutaj.
O pobraniu poinformuj mnie w komentarzu, gdyż każda baza jest mojego autorstwa.
Jeżeli z nich korzystasz, uwzględnij mnie w kredytach.


























Co sądzicie o tym, żeby można było zamawiać szablony na Grafikerku?

17 komentarzy:

  1. Zamówienia to bardzo dobry pomysł. :)
    Trzeci nagłówek strasznie mi się podoba. :D
    Nie mogę rozkimić jak się robi takie nagłówki, a czasem przydałoby mi się. :<
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  2. Notkę na grafikerze przeczytałam bardzo szybko. I.. nie zrozumiem tej decyzji, przepraszam. Ja zawszę będę traktowała Twój blog, a raczej Ciebie, jako osobę z 'Onetu'. Kiedy weszłam tutaj i przeczytałam o ponownych zamówieniach i zobazyłam grafikę to pomyśłałam: WRÓCIŁA STARSZA, UKOCHANA KATIA! NARESZCIE! :*. Dziękuję Ci za wykonany szablon, postaram się, aby szybko pojawił się na moim blogu. Mnie byłoby cięzko rozstać się z obenym blogiem, ponieważ nie lubię wymyslac adresów i też przestawiać ludzi z bloga na bloga. Proszę, o nowych postach informuj mnie na dziale SPAM! :D Dziękuję raz jeszcze i powodzenia. :) Glatt

    PS. Możesz dodać podpisywanie się adresem bloga, nickieem lub anonimowo? Bo w chwili obecnej nie mam za bardzo jak dodać komentarza,a dodwani go z prywatnego konta niee jest zbyt komfortowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne te nagłówki :)

    może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Stworzyłam nowego bloga i pobrałam jeden z Twoich nagłówków, są śliczne! Czy mogę? Jeśli nie, to napisz, usunę. Czy mogłabyś mi pomóc jak to wszystko zrobić i ustawić, aby całośc się ładnie zgrała? Pozdrawiam, Voqe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o szablon, to pewnie, że możesz go pozostawić. W końcu po to właśnie go zrobiłam :) Myślę, że przydałoby się zmienić tło zewnętrzne na jakiś delikatny fiolet lub szary. Można też zmienić rozmiar czcionki na większą w górnym menu, żeby było wyższe. Zobaczymy jak to będzie wyglądać po zmianie.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. biorę miniaturkę na favikonę o ile się uda:)

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA!:)

    agnieszkaablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. suuper! właśnie szukam kogoś kto mógłby pomóc mi zmienić wygląd bloga, chciałabym nowy szablon, nagłówek czy cokolwiek. Powiedz mi, ile bierzesz za coś takiego? :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne nagłówki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że z blogspotu będziesz zadowolona. :)
    Morskie Oko, planuję w przyszłości się tam wybrać...Jakby nie patrzeć mieszkam nawet blisko, a nigdy nie byłam.
    Ikony bardzo ładne, a nagłówki śliczne :)))
    ***
    U mnie nowy, urodzinowy post, który jest pewnego rodzaju podsumowaniem minionego roku, jeśli chodzi o samego bloga.
    zapraszam www.DuskaB.blogspot.com :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne nagłówki. : )
    Dobry pomysł z tymi zamówieniami. ; )
    W przyszłości muszę się wybrać nad Morskie Oko. : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Na blogu www.DuskaB.blogspot.com został opublikowany nowy post.
    ZAPRASZAM :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na bloga! :) Brakuje tu właśnie stron tego typu :)

    BRAWO!

    Dodałam oczywiście ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. super pomysł !

    od razu tutaj zostaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile bazy do ikon muszą mieć długości i szerokości? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie tradycyjne mają 100x100 pikseli, ale oczywiście można robić mniejsze lub większe :)

      Usuń