sobota, 17 sierpnia 2013

03. Either you’re mine, or you’re not ~ szablony, ikony

Hej! Przez ostatni tydzień ciężko pracowałam, tworzyłam nowe nagłówki, ikony, eksperymentowałam z nowymi stylami, zagłębiałam się w tajniki CSS i muszę przyznać, że na dobre się w to wkręciłam. Tym lepiej dla Was, bo spisałam wszystkie zasady w regulaminie i od dziś można zamawiać szablony! ;)


Szablony
Tym razem postanowiłam zrobić szablony, nie nagłówki, żebyście nie musieli się męczyć z ustawieniami czcionek, teł itp. W najbliższym czasie postaram się również z nagłówków z poprzedniej notki zrobić szablony. Na dzień dzisiejszy do pobrania macie dwa, całkiem do siebie podobne, ale to dlatego, że nie mogłam zdecydować się, który wstawić. Tak więc wstawiam oba, a wybór pozostaje w Waszych rękach :) Nagłówki w podglądach są nieco przycięte, a jeżeli chcecie je zobaczyć w całości przed pobraniem szablonu, macie je poniżej. Instrukcję na to, jak wstawić szablon, znajdziecie w menu. Pamiętajcie o przeczytaniu regulaminu!





Ikony
Wszystkie wykonane przeze mnie, tak więc jeśli pobierasz, napisz (c) grafikerek.blogspot.com :)




       


Pod tym wpisem przyjmę maksymalnie dwa zamówienia na szablony, pamiętajcie o zapoznaniu się z regulaminem! Pozdrawiam! ;*

12 komentarzy:

  1. Hej!!!
    Ja też chcę przenieść bloga do bloggera, ale nie jestem zdecydowana, możesz napisać na moim blogu czy podoba ci się blogger i czy warto się przenieść???

    milka;)

    http://inna-niz-inni.crazylife.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie osobiście blogger podoba się o wiele bardziej niż obecny onet. Od początku mojej przygody z blogowaniem byłam wierna onetowi, jednak to się zmieniło, od kiedy onet zaczął się ścinać, blogi nie działały itp. i tak było przez kilka miesięcy, aż w końcu załoga onetu przeniosła blogi na wordpress, w którym ja niestety nie bardzo mogę się odnaleźć. Dlatego polecam bloggera, tu wszystko, jak dla mnie, jest o wiele prostsze, a w dodatku jest tu mnóstwo ciekawych możliwości na wygląd bloga ;)

      Usuń
  2. Masz już obczajony CSS, ja dopiero raczkuję w tym temacie. :)
    Szablony śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam, aż zrobisz resztę szablonu do tego "mojego"nagłówka. A może skusze się na pierwszy z Twoich szablonów? Sama nie wiem.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post! Voqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się nie chciała przyjąć favikona z zaaokrąglonymi rogami :c Oczywiście ja robiłam :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę nowy szablon. :)) Bardzo ładny
    Pozdrawiam, www.DuskaB.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę że jednak bardziej ogarniasz CSS'a niż ja. Kurczę, chciałabym zrobić taki szablon jak twój. c:

    Unexpectedpackage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się ikony! :) Są takie...wakacyjne :D
    Masakra, niedługo do szkoły :cc
    Szablony też są ładne, ale myślę, że 1szy ładniejszy :)

    evelicon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Chciałabym zmówić u Ciebie szablon. coctail! Nie mam na niego totalnie pomysłu, chciałabym, aby był estetyczny, miał trzy kolory: na tło, na tą boczną kolumnę i na główną kolumnę. Ech, mam nadzieję, że coś wymyślisz, bardzo proszę? Pozdrawiam serdeczni i mam nadzieję, ze nie narobiłam kłopotu!

    OdpowiedzUsuń