niedziela, 1 września 2013

04. So wake me up ~ szablon, stocki

Hej! I tak oto wakacje dobiegają końca. Zawsze pod koniec sierpnia towarzyszy mi jakaś taka nostalgia, ale również cicha, przytłumiona radość z powodu zbliżającego się nowego roku szkolnego. To stanowi taką wybuchową mieszankę, przez co przez ostatni tydzień wakacji jestem nieco nerwowa. Trwam jednak przez kolejne dni z nadzieją, że poradzę sobie w nowej szkole i łatwo zaklimatyzuję się w nowej klasie. Znam już dziewczynę, z którą chodziłam przez trzy lata do jednej klasy w gimnazjum, jak i również garstkę osób, które pojawiły się na spotkaniu klasowym. Tak więc nie powinno być źle. Chyba. Ciągłe obawy wciąż we mnie siedzą i narastają w miarę zbliżania się drugiego września. Pociesza mnie jednak fakt, że dwa dni później są moje urodziny, a jak wiadomo, każdy lubi być obsypywany mocą życzeń :)

W ostatnim czasie zostałam nominowana przez Crayon i pomyślałam, że z chęcią odpowiem na pytania chociażby po to, żeby ci, których nie ,,przyprowadziłam'' z onetu (a wierzcie mi, są to dwie osoby) również mieli szansę mnie jakoś poznać. O, rany. Mam nadzieję, że ktokolwiek dotrwa do końca. 

1. Jakie jest Twoje hobby?
Mój wolny czas poświęcam na lepienie z modeliny, tworzenie grafiki komputerowej oraz rysowanie. Z żadnego z tych hobby nie potrafiłabym zrezygnować. Kolejność jest przypadkowa, nie potrafię wybrać z nich jednej, ulubionej czynności. Po prostu robię to, na co aktualnie mam ochotę :)

2. Ile godzin dziennie starasz się poświęcasz na swoje hobby?
Generalnie ile wlezie :) Wiadomo jednak, że w wakacje więcej, a w rok szkolny trzeba przede wszystkim zająć się szkołą, nauką i innymi związanymi z nią rzeczami, tak więc rozwijanie hobby usuwa się w cień.

3. Czy masz jakieś marzenie, z którego zrezygnowałaś?
Właściwie, to nie przypominam sobie, żeby co takiego było. Chociaż nie... Przez pewien czas chciałam szyć króliczki i anioły tildowe, ale po ręcznym wywijaniu igłą i nitką, stwierdziłam, że to bez sensu i kiedyś kupię sobie maszynę do szycia :)

4. Jaki kraj chciałabyś najbardziej odwiedzić?
Od lat marzę o ciepłej i słonecznej Hiszpanii. 

5. Masz jakiegoś pupila?
Niestety nie. Nie wiem, czy trzy rybki pływające sobie na dworze i polujące na owady niczym rekiny można nazwać pupilami. Ale za to bardzo chciałabym mieć milusińskiego kota :)

6. Jesteś osobą nieśmiałą czy pewną siebie?
Chyba raczej nieśmiałą. Występy publiczne sprawiają mi wielką trudność, natomiast pewna i wyluzowana czuję się jedynie w gronie moich przyjaciół.

7. Włosy rozpuszczone, kucyk czy kok?
Jestem zdecydowanie za kokiem. Najlepsza fryzura, kiedy włosy kompletnie się nie układają :)

8. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
Zdecydowanie lato. Uwielbiam upały i żar lejący się z nieba. Warto dodać, że jestem strasznym zmarzluchem i pewnie stąd to zamiłowanie do tejże pory roku. Na drugim miejscu mogę postawić wiosnę - to ona jest zapowiedzią ciepłych i słonecznych dni lata :)

9. Co lubisz robić w wolnym czasie?
W wolnym czasie przede wszystkim poświęcam się moim hobby opisanym wyżej, a także czytam książki oraz jeżdżę na rowerze. Czasem lubię również co nieco upichcić :)

10. Uprawiasz jakiś sport?
Jeśli uprawianiem sportu można nazwać aktywne uczestniczenie w lekcjach wychowania fizycznego w roku szkolnym, to tak :D

11. Co według ciebie jest najważniejsze w życiu?
Ostatnio na to właśnie pytanie wypowiedziała się moja sześcioletnia kuzynka: ,,A w życiu najważniejsze jest jedzenie, picie i dom, prawda?''. Je jednak powiem, że zawsze warto być s o b ą. Nie ukrywać swojego prawdziwego oblicza, nie próbować dopasowywać się za wszelką cenę do towarzystwa. Lepiej mieć jedną najlepszą przyjaciółkę, z którą rozumie się jak z siostrą, aniżeli kilkanaście osób, których tak n a p r a w d ę się nie zna i strach zwierzyć się z problemu w obawie, że zostanie on wyśmiany czy też obgadany za naszymi plecami.


Szablon
Przed pobraniem zapoznajcie się z regulaminem :) Aby zobaczyć podgląd w pełnym wymiarze, otwórz go w nowym oknie.



Stocki
Znalezione na weheart.it, a zebrane przeze mnie ;)


 
HASŁO DO STOCKÓW W REGULAMINIE


Zamówienie na Voqe oddam w editcie ;) Pod tym postem przyjmę jedno zamówienie. edit 3 września:  Nie przyjmę zamówienia, bo laptop mi padł :/

29 komentarzy:

  1. Pierwszy miesiąc w nowej klasie/szkole zawsze jest najgorszy, bo trzeba się przestawić. Jestem pewna, że będzie dobrze. W moim przypadku zawsze tak jest, a ten strach 'przed' potem wydaje się śmieszny. Nie będziesz całkiem sama, także masz ułatwienie, jak tak nie miałam. Trzymam kciuki.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam swoje pierwsze dni w nowej szkole. Nie znałam nikogo i się z tego cieszę, bo mogłam spróbować zrobić coś ze swoją nieśmiałością. Później jest już z górki.
    Ty masz dużo lepiej, bo już kogoś znasz, więc będzie dobrze.
    Pozdrawiam, www.DuskaB.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi sie twoj szablon jak i ten wolny do mozliwosci pobrania *.*
    twoj blog "grafikerek" kojarzy mi sie troche z moim starym blogiem "grafiker-art" moze przez nazwe? tak jakos mam do niego jesczze jakis sentyment mimo tego ze juz go nie ma ; )
    ogolnie mi sie tu podoba i na pewno dodam cie do linkow i obserwowanych. Zapraszam takze do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowa notka na www.DuskaB.blogspot.com (zdjęcia)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowa notka "Wsiąść do pociągu" na www.DuskaB.blogspot.com
    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy post na www.DuskaB.blogspot.com
    ZAPRASZAM :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Szablon świetny <3
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowa notka na www.DuskaB.blogspot.com
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. NN na www.DuskaB.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowy post na www.DuskaB.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowy post (trochę informacji o projekcie, w którym biorę udział).
    www.DuskaB.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowy Post na www.DuskaB.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. pobieram stocki :P a jakie hasło?

    OdpowiedzUsuń
  15. 100 post na www.DuskaB.blogspot.com
    i w nim moje Autoportrety :))
    ZAPRASZAM !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pytanie bo grafika google przekierowała mnie tu jak szukałam stocków i chciałam pobrać stocki ale jest potrzebne hasło jak ono brzmi?

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie jest hasło do pobrania paczek?

    OdpowiedzUsuń