czwartek, 31 października 2013

05. There is nothing to say ~ikony

   Hej! Wracam po długiej rozłące z nowym postem :) Głównym powodem mojej nieobecności był głównie brak czasu w spółce z photoshopem... Kiedy go włączam, nie mogę otworzyć żadnego obrazka zapisanego na komputerze. Wielokrotnie, pełna weny, otwierałam ten program i już po kilkunastu sekundach zamykałam go zawiedziona. Całkiem niedawno odkryłam nowy sposób. Jeżeli nic się nie chce otworzyć, muszę zresetować komputer i wtedy photoshop normalnie działa. A jak nie, to zadziała za następnym i następnym wyłączeniu komputera. 
Próbowałam, i nawet ściągnęłam sobie inną wersję photoshopa, ale z nową jest dokładnie tak samo, więc moje problemy wynikają tylko i wyłącznie z winy feralnego laptopa...
   Post byłby dużo wcześniej, z megapaczkami stocków, które jak już zauważyłam, bardzo się Wam przydają. Zrobiłam wszystkie podglądy, po czym się okazało, że żaden z nich się nie zapisał, bo kochany photoshop postanowił się zawiesić. Eh. 


Ikony
pierwsze osiem świeżutkie, jeszcze pachnące, a pozostałe trochę czerstwe, bo wykonane już dość dawno ;)








Zamówienie dla Voqe
Wiem, że musiałaś dość długo czekać, za co najmocniej przepraszam. Wyjaśnienia we wstępie :P Otwierając podgląd w nowej karcie możesz go powiększyć, natomiast aby umieścić szablon na swoim blogu, pobierz go, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w zakładce regulamin/zamówienia w menu.


Od teraz postaram się pisać posty częściej, pomimo moich ciągłych zgrzytów z photoshopem :) Dziś nie przyjmuję zamówień.

20 komentarzy:

  1. Jakoś w tym roku też mam mniej czasu na bloga ;( A nauki tak bardzo dużo nie mam, może wejdę jakoś w ten szkolny rytm dodawania postów.
    Ikonki śliczne :)))
    Myślałam o ściągnięciu Photoshopa, żeby poszerzyć swoje możliwości przerabiania zdjęć, ale nie znalazłam jakieś zaufanej stronki.
    Pozdrawiam, www.DuskaB.blogspot.com
    Ps. Nowy Post właśnie się ukazał :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, znam tą złośliwość rzeczy martwych. Nie raz miałam problemy z komputerem czy aparatem.
    Świetne ikony. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zamówienie. Właściwie przypomniałaś mi o blogu i może coś napiszę wreszcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda tylko, że mi si ten plik: voqeszablon nie otwiera.. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego pliku się nie otwiera :) Musisz go wczytać na swojego bloga. Instrukcję jak to zrobić znajdziesz w moim menu -> Regulamin/zamówienia

      Usuń
    2. Aha, ja taka nieświatowa jestem, hehe. Dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  5. Oj nie, domyślasz się czym jest mój projekt? :) Coś więcej? ŻYJĘ! :)
    Glatt

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do siebie na nowy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam, pojawiła się nowa publikacja na blogu. Sesja zdjęciowa, którą wykonałam. www.DuskaB.blogspot.com. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog <3

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy post na www.DuskaB.blogspot.com, a wraz z nim nowa sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ikonki są fantastyczne, bardzo mi się podobają! :) Na pewno będę regularnie zaglądała na Twojego bloga.
    Pozdrawiam, Dakota z pretenditsfine.blogspot.com ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. NN :) na www.DuskaB.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowa notka na www.DuskaB.blogspot.com

    Bardzo proszę o oddanie głosu na recepturę (na ciasto) mojej koleżanki
    http://mistrzbranzy.pl/artykuly/pokaz/id/1395

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowy post na www.DuskaB.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nowy post na www.DuskaB.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nowy post na www.DuskaB.blogspot.com :)
    Możesz pomóc innym. Zachęcam do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń